KLIK på teksten ovenfor for at hente Sponsorkontrakten til aftale med dine sponsorer.

AIF's Sponsor-cykelløb

Sponsor-cykelløbet 2024 afholdes d. 1. sep. kl 14.00

• Indskrivning af ryttere kl. 13.15 - 13.45
  • Start kl. 14.00
  • Slut kl. 15.00
  • Grillen tændes til eget medbragt mad kl. 16.00

Der er præmier til både børn og voksne i flg. Kategorier:

• Flest Sponsorer
  • Flest kørte omgange
  • Festligeste deltager

Efter løbet vil der være præmieuddeling og årets vinder af venskabspokalen vil få overrakt vandrepokalen.

Hvordan foregår det?

Cykelsponsorløbet er en dejlig årlig begivenhed, som er for folk i alle aldre og sponsoraterne bruges på vores forening og vores medlemmer.  De bruges også til øvrige aktiviteter. Vi har bla. i år 2023 kunne bidrage til vores lokale friskole og sørge for at ALLE børn kom på lejrskole.

Du går ind på ovenstående link og printer sponsor sedler. Så spørger du naboen, vennerne, bedsteforældre, købmanden og alle du kan tænke på, om de vil sponsorere dig.
Man kan sponsorere med et beløb pr. omgang eller blot et fast beløb. Vi sørger for at opkræve pengene for rytteren når løbet er slut, m.m der allerede er indbetalt til Mobile pay box. 0480BG (husk at angive rytter navn)

Vi glæder os til at se en masse ryttere.

Allindelille IF

Allindelille IF | | |